Tuesday, November 11, 2014

Karnival Upin Ipin 2014

Tak sabar pulak nk tunggu karnival upin ipin ni... Sejak Hadi yg 10 bulan ni dah kenal upin dan ipin... Cam best je nk bwk g tgk upin ipin....


Faveret Hadi? Tentulah Upin ngan Ipin tu... Nampak je upin dan ipin leh dia benti wat pape pon pastu leh plak senyum kat kita. Tertunggu juga ni cerita upin ipin dgn ultraman ribut.

Haris yg dah besar pon hadap upin ipin xbergerak...lagu pengembala biri2... Lagu terima kasih cikgu, boria suka2... Semua dh jd nyanyian diorg la hari hari...

Haikal buat persembahan tadika pon nk buat mcm upin ipin... Tp persembahan hari tu dia jadi narrator macam Ijat... Dia cakap dia tak pengsan... Hahaha..  Macam2 la Haikal ni...

Hani pulak duk umah seharian tu je laaa yg nak ditgk... Yg pelik dah tgk byk kali pon ok jek.... Hmmmm.. Leh je layan..

Yg paling best nnt kat karnival upin ipin ni leh jumpa maskot upin ipin... Dannnnn.. ULTRAMAN... Masuk pon Percuma!!!!! Anak2 xbiasa ngat tgk ultraman... Yg selalu di hadap upin.ipin jek...

Ok xsabarnye... Special utk Haikal nk bwk dia g jumpa upin ipin sbb dia jadi pelajar terbaik!!


Mama Haris Hakimi, Haikal Hakimi, Hani Humaira & Hadi Hakimi

No comments: