Monday, February 4, 2013

Salam 2013 - Februari :)

Adoi dh sbln masuk 2013, baru update.... :)

Xtau laa pesal malas plak nk update... maybe sbb ada FARMVILLE kot.. hahaha.. ampeh.. dh layan Farmville malas plak nk update Blog...

Malam tadi, plan nk puasa... dan saya niat dan berdoa pada ALLAH, kejutkan saya supaya saya boleh bersahur.... :)
Pagi ni... ALLAH kejutkan saya melalui Hani... dia mengamuk nk susu... then saya xjumpa botol susu... terpaksa bukak lampu cari botol susu... sedangkan saya dah cari tpt yg sama 2 kali saya xnmpk.. bila bukak lampu dh terang... botol rupanye xbasuh lagi... bangun basuh botol susu dan saya pon dh ilang ngantuk.. sedangkan saya tido dlm pukul 1 lbh... ajaib kan?  Dan bersahur laa dengan oat + susu.... alhamdulillah dapat gak saya bersahur.... Terima Kasih ALLAH sebab kejutkan saya bersahur...

Hani pon lepas dgr mamanye basuh botol terus tidoooo... haishhh... mmg dia ditugaskan mengejutkan saya jek pagi nih.... :)


Mcmn nk suruh budak fokus dlm kelas ye? Haris asik xsempat jek wat keje kat kelas... tp rasanye dia suka buat lambat2 tu yg xsempat tu.... pastu blk umah tanye kita apa yg kena buat... mmg laa xreti kan... suoh pinjam buku classmate, xpinjam2.... kena cari cara lain nampaknyeee... :(

Azam tahun ni.. .sy nk cari keje lain laa jugak.. memandangkan thn dpn Haikal dh nk sekolah... sy kena cari keje kat area umah jugak... senang sket papehal... kena start cari keje...

Oke nnt kita citer lain... gambar byk xsempat jek nk upload sini....



Mama Haris Hakimi, Haikal Hakimi & Hani Humaira

No comments: