Monday, December 17, 2012

Mimpi itu mainan SYAITAN....

Hari sabtu tu... dlm kul 10 malam tutup pintu blkg, tetiba pintu tu xleh tutup... adoiyai.. apsal plak tetiba xleh tutup ni... check2 rupanye terkepit seekor cicak kat situ..... arggghhh ngeri nyeeeee... xtau pon dia ada kat situ...

malam tu mmg xdpt tido sangat laa sbb duk menjaga org sakit kan... Haikal muntah2 dr lps maghrib sampai la dlm kul 12 lbh... ngantuk menunggu dia.. takut dia muntah lagi.. alhamdulillah lepas tu dia xmuntah dah....

Mula laaa den tidoooo... dlm tidoo tu den mimpi.... jumpa hantu... hantu dtg mengacau kami dlm satu rumah... lepas tu... ada sorang pakcik ni ajar laa satu ayat.. bkn ayat la.. cam dua perkataan... tp sampai skrg xhingat... dia soh baca ayat tu.. kononnya untuk menghalang hantu tu masuk dlm rumah... mmg tak masuk umah tp dia duk je kat luar tingkap... lama gak rasanye tiba2 cam terjaga pastu sempat lak fikir... nape aku xbaca ayat kursi?

Alhamdulillah lepas baca ayat kursi terus xde mimpi dah..... Ya ALLAH... mujur laa aku sempat berfikir untuk membaca ayat kursi....

Memang mimpi itu mainan tido... dlm masa yg sama ianya ada kaitan dengan gangguan syaitan...

Mama Haris Hakimi, Haikal Hakimi & Hani Humaira

No comments: