Monday, December 12, 2011

Lepas sorang... Sorang agi!


Pelik kan? Nape diorg ni nak hina-hina Agama Islam ye? Kalau xnak masuk Islam, xperlu laa nak hina-hina dan kutuk-kutuk... yang paling teruk dia sebut2 pasal Nabi, ALLAH, dan macam macam laa....

budak pempuan ni bapak dia Islam kot.... tapi, mak dia kristian... ini laa susahnye kalau kahwin main kahwin jekkkk... kat sana kan bley kahwin xyah tukar agama....

report as spam jek laa budak nih... dah laa tu siap kutuk-kutuk Malaysia.... Hampeh..!

Nape ye diorg ni, yang benci sangat kat Malaysia? Yang tolong diorg masa susah pon Orang Malaysia, yg bagi keje kat diorg pon Malaysia.. tp, balik sana kutuk tak hingat... pastu yg orang Malaysia pulak... duk sanjung-sanjung sangat orang sana tu nape? sinetron-sinetron tu... udah2 laa hentikan saja siarannya............ grrr.... mungkin bkn semua laa yg mcm tu... tapi, ntah laa.. xyah laa kita agung2kan sangat orang luar... org luar lom tentu nk agung-agungkan kita..... pandang kita pon sblh mata jek...

Mama 3HH

No comments: