Thursday, November 10, 2011

Peserta kegemaran saya!



Xtau pesal.. mmg faveret peserta MASTERCHEF saya adalah Zamir... pastu kedua sudah tentunya Zahin... Dan NIK... peserta wanita... saya suka Dr GIGI tu.....

Masterchef ni bagusnye apa tau??? xyah nk undi2 orang... masak laa bagus2... sedap2... so terpilih laa utk next stage... ko masak tak best... xmasak... xsedap.... so u out!! So please... jangan laa main soh org undi2 sms ye.. hehe... kalau soh undi cam dia undi cabaran berkumpulan tu.. i setuju... dah masak.. bg orang rasa then, undi!! Itu xpe....

Saya dh jadi follower rancangan MASTERCHEF nih... yes.. saya suka acara masak memasak nih... syiok pe dpt masak... tp sya yg xde kesempatan nk masak kat dapur... (alasannnnnnnn... hehe..)

Nak masak kena ada mood.... .kalau xde mood... confirm masak apo pon xjadik!.... kan?

No comments: