Tuesday, July 12, 2011

POLITIK

Wah.. tetiba tajuk xbley blah...

Tapi aku rasa laaa aku punye pendapat laa nih... kalau korang xsuka tu korang punye pendapat laa kan... memasing ada pendapat memasing.... Dan yg xbestnye ... POLITIK ni laa yg boleh memecah belahkan... antara Ayah & Anak, Suami & Isteri, Saudara mara.... kawan-kawan... betul tak???

Kalau tgk kat FB tu.. yg satu sokong nih.. yg satu sokong nih... bila yg ni marah yg tu.. yg tu plak gi sambung marah plak yg ni jugak.. haishhh... silap2 aribln bley xbertegur sape.... tu yg aku malas nk join2 bab2 menda alah nih... 

Aku pon ada laa gak.. sokong mana2 laa kan.. tp rasanye kalau kita ckp pendapat kita... mesti ada jek yg tukang bangkang... bkn xbg bangkang... korang pon mesti bengang kan kalau korang ada pendapat orang bangkang... itu pendapat memasing laa you rasa you lbh suka Parti A... you sokong laa.. tp i rasa cara u maki hamun, kutuk2 org yg sokong parti B... it's not good laa... bad for you... bad for relationship right?

Oh sudah laa aku pon ada parti yg aku sokong... iaitu PARTI........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

TUPPERWARE.... hehehe...

oke laa.. undi anda adalah RAHSIA... bila dh ko heboh2 sokong sana sini, sumer org dh tau dh ko undi sape kesimpulannyeee...

No comments: