Monday, July 25, 2011

ANGRY BIRD!!

Sape xkenal?  Dulu akak pon xkenal... tp sejak org duk sbt2... akak pon tercari-cari laa pemenda laaa yg dinamakan angry bird nih.... so akak berjumpaaa!!! dan boleh bermain secara offline.... dan akibatnyeee... suami, anak-anak sumer dh terer.... akak gak xterer... 

hehe... mengong..!

Smlm tgh suoh bebdk main sbb nk soh diam... tetiba En Ayah ckp... cuba dengar... Angry Bird tu ckp apa lepas kita baling dia..... Pada pendengaran telinga aku yg xberapa nk dgr ni dia setakat... huhu.. heehee.. cenggitu je laa.. tapi, en Ayah kata, mengikut kajian kengkawan dia kat opis....ANGRY BIRD tu ckp... 'ALLAHUAKBAR' eh??? ye ke??? Tapi sampai kesudah... mmg aku xdgr pon perkataan cenggitu yg keluar...

Kalau korang berjaya dengar perkataan tu korang bgth laa eh .. level brape sumer.... betul aku xdgr.. dh byk level aku main mmg xdpt pon... aku yg xdgr ke??? telinga diorg yg terlampau peka ke... hehehe...





ni aku jumpa lam google.... Ada gak level untuk ANGRY BIRDS eh....


2 comments:

A.i.D.a.M.u.N.i.R.a.H.S.u.H.A.i.M.i said...

best ke game ni mama? slalu gak nmpk org promote kat fb..huhu

Mama HH said...

best cik su... along ada installer.. nak?? kekeke.... rasa pastu cam nk angry jek... kakakaa...