Wednesday, June 8, 2011

NORA ELENA....

alaa... semua tgh citer pasal minah nih... tapi, aku xsempat nk layan minah ni... dan kalau bley.. rasa cam xnk layan... sbbnyee... nnt bila dh layan.. mula laa.. petang2 je x tentu arah nk blk... pastu.. bila terlepas mula laa nk cari 'YUTIUP' laa... nk tgk 'TONTON' laa....

Dulu mmg aku suka baca novel2 nih... pastu siap feeling2 agi... akakakaka... tapi, jejaka yg aku cari lam novel tu aku xdpt pon.... aku dpt jejaka yg mmg xkan digambarkan dlm memana novel kot... hak.. hak.... tp takpelaaa.. As Long. As... dia sayang kami sekeluarga... dan dia sangat sayang kan MAK dia... Orang kata.. kalau nk kawin.. cari laa jejaka yg menyayangi mak dia.... Insya'allah dia akan sayang kita gak.... (huhu....)

Okeh..okeh.. aku ada jumpa satu link nk baca NORA ELENA... eh salah KASIH YANG SUCI secara online... ha gi kat sini ek ---> KASIH YANG SUCI

Dah.. tu jek.. xleh komen bebyk pasal NORA ELENA nih... sbb xtgk pon sangat.... hehe... Ramai ngat yg giler kat SETH Tan tu ek... ish.. ish... meh cari Ah... Ah.. Ah.. Ahmad... (korang penah tak dgr lagu tu??? korang rasa kalau org nama Ahmad dgr, dia tergoda tak ngan pempuan yg nk ngorat dia sambil nyanyi lagu tu.... ish... ngeri!!!)

3 comments:

anem ahia said...

seronoknya dapat bace online...tak payah beli...hehe...tanx for the link

Lulu caldina said...

Blog ni dah tersenarai dalam bloglist lulu-pages.. :)

Mama HH said...

blog saya ke blog novel tu... heheh..
anem.. sharing is caring... eh ke caring is sharing??? kekee