Thursday, June 2, 2011

Idaman Wanita?

Hehehe...

Sape ek? Salleh Yaacob?? Dulu masa dia memuda kurus keringggggggg jek aku tgk... tgk lam citer yg dia berlakun.. menda tajuk.. keluarga 69 ke? yg ada lagu... '1 and 2, 2 and 3.. 3 and 1... 1 and 2... I love you....' hehe.. sampai skrg aku hingat lagu tu...

kalau dulu org tgk salleh yaacob tu... tah orang heran ke tak tah... kurus melengkung jek... tp skrg... tgk.. smp 4 wife dia??? Kagum lelaki... lelaki di luar sana.... Sudah laa korang jangan berangan nk menambah kalau nan sorang pon korang xreti agi nk amik hati, makan minum sumer tersekat-sekat... Jangan berangan nk menambah wpon sorang.... konon.. tambah nk bagi orang menolong kononnnnnnnnn... xde maknanye!!! tu sumer nafsu semata-mata..... 

tgk gamba masa dia muda2 dulu... huhu... time ni dia dh kawin ke blm tah ek ngan wife dia tu...

Lelaki kalau kelakar ni ... mesti ramai orang minat.. cayalah... you make woman laugh, happy... sape xsuka... muka xhensem pon xpe... janji u make us happy.... Ni muka hensem tapi cengil jek... sape suka? sesket marah.. sesket marah... (hubby i pon garang... tp ada laa gak dia suka wat lawak kadang... hehehe)... xde laa nk soh jadi kelakar sepanjang masa.... at least.. u can make us happy when we are not happpy pon dh oke... tp jangan laa wat lawak bodoh ek.....

Hmm... satu lagi.. ILMU kena ada... ingat senang ke Salleh Yaacob nk jaga 4 orang tu... ngan anak2 agi... fuhhhh... korang yg sorang wife pon dh pening2 lalat nk jaga....dh... jgn pk nk tambah... bebawak mengaji bebyk.... 

Hah tgk skrg... kan sweet.... (sweet ke???)hehehe...

Okelaaa... akhirnya dia cukupkan gak kuota 4 tu... aritu ingatkan dh cukup nan adoooo.. sib baik kak Engku xtersangkut dgn ayat manis dia.... hehhehe... kak Engku bkn pilihan ati kot eh abg Salleh? eh... Abang ke? huhuhu....

No comments: