Saturday, June 25, 2011

Garangnyeee...

Tadi kitorg g makan... Breakfast kat Ameen Bistro AU3.

Tengah tunggu tu.. kitorg duk laa tgk sekeliling... Ramai agi rupanye xdpt makanan... So mmg rasa diorg agakl lambat laa servis...

Then turn kitorg, sampai laa kitorg punye makanan..... 

Tengah menjamah menjamu selera.. tetiba ada orang hentak meja.... Fuhhh.. terkejut den...

Pastu dia g dapur, dia marah2 tukang masak... er.. tukang tebar roti canai... dia pun hamput, punye hamput... tp makanan dia dh sampai kat meja... sbb masa dia on d way nk gi hamput tu.. roti dia pon dh otw g tpt dia... huhuhu...

Pastu dia still xpueh ati gak... dia duk... hentak2 sudu pinggan cawan nan ado... makan 5 suap kot...pastu dia g curah kuuah atas roti dia dan terlangkupkan pinggan kuah atas roti... then dia minum air dia blah....

Hmm... KESIMPULANNYA... nape laa nk marah... kalau xleh tunggu cakap je kat diorg tu.. cakap je cancel.. sbb lambat... xyah nk hamput2 xtentu arah... Dah tau ramai orang kan.. .so u should know they will late to serve you... I pon.. kalau malas nk tunggu .. I g cancel jek... Pastu konpom diorg yg jadi serba salah... bila kita marah2... maki2... diorg xde rasa bersalah pon... diorg menyampah adooo... pastu diorg mesti akan ckp.. bkn ko sorang kita nak layan.... Kalau kita blah cara bebaik.. ataupon cancel je dgn cara yg baik... Insya'allah layanan dia lain sket... PERCAYA lah... dan CUBA lah...

Ok la nk tgk bebdk tidoo cam best jek... join pon best nih..

No comments: