Thursday, June 9, 2011

BLOG MALASSS....

Blog aku mmg blog malassssss...

sbb aku xwat header chanteq2 pon.... xsempat weih... dulu rajin gak godek2... sbb ada photoshop bagai... bila guna laptop opis ni nampaknyeee xdapek nk tulun laa kan??? apo yg adooo je laa.. time kat umah mintak mahap laa nk bukak notebook... nk tunggu bebdk 2 org tu tidooo yaaa hazabbbb... Nak kena bg takut2 kan dulu laa.. nk soh wat2 ada hantu ketuk pintu laaa.... Hish.... pastu soh baca Al-Fatihah.. baru tidoooo bagus... bagussss... tapi seksa weihhhh... nk bukak 'Shaun The Sheep' laa.. pastu jap agi... nk tukar plak 'Mr Bean'.... malas tul laaa.. asik tukar2 jek ikut suka tekak dia... Abang dia dulu... aku cakap A... xde pon nk ubah g B ke C ke.... ikut jek.. ni dapat adik.. menjerit sket layan... Ingat xmoh laa wat garang2... tp xwat garang... cenggitu laa jadiknyeee so kena gak jadik garang!!!

Oke laa nnt aku cari masa edit header cung2... tgk org lain punye blog chanteq2... jeles gue...

No comments: