Tuesday, May 3, 2011

Weekends with FAMILY

Cuti 3 hari ni saya penuhi dengan penuh bermakna bersama suami dan anak2 tersayang... serta... Ibu dan Ayah serta adik2 tercinta... 

Dan sepanjang cuti ni.. bukan main rajin en Ayah berbual dengan saya... eh pesal camni ni ayat xbley blah nih...

Ah lantak laaa...

Macam-macam dia borakkan.. tapi, saya xdpt nk concentrate sangat... maklum jela.. anak sy 3 orang... semua nye duk terkam saya bila saya duk borak2 ngan ayah diorg... huhu.. mintak maaf laaaaa ye en Ayah....  dan cam biasa laa bila kita xconcentrate apa dia cakap... dia merajuk laaa pe lagi... Ish... cam xpepaham laa ayah nih... Anak2 tu semua nye nk perhatian MAMAnyee... Ayah pon sama.. ish2...

En Ayah ni baru abis training Positive Work Attitude.... 

Ni yg den lomah kalau dia baru abis training menda2 camni.... tau sebab apa? apa yg trainer tu ajar dia... abis dia bawak balik.. dia train plak orang kat umah... grrr... tensen gue seminggu...

tu takpe agi... trainer tu citer pasal JIN... abis semua org dia ckp ada JIN.. termasuk laaa aku yg xbersalah...
tp bagus gak dia gi training tu... sbb nampak sket perubahan dia... sembahyang on TIME... masuk waktu terus g sembhyg... then ngan anak2 pon xde laa garang sangat.. hehe... ye.. en Ayah tu mmg garang giler oke?? ngan aku pon dia garang... ni kan pula ngan anak2 dia....

Dia kan xsuka budak lasak2 ni... ha HAMIK... yg no 2 dgn no 3 lasak yg hamat oke.... yg no 3 tu agi xbley blah.... Nama je girl.. panjat sana sini mengalahkan abang2 nye...huhu... lasak2 pun.. jumpa org cam jumpa apa jek.... pemalu laaa KONON...


Kitorg cuti balik Klang... Ingat nk duk sampai ari Ahad jek.. tetiba En AYah kata, balik Isnin pagi.... hehehe.... apsal tah... mood tgh OK kot.. baru lepas training..... training agi laa bebyk kali pon xpe kalau cenggini laa punye perubahan...

No comments: