Monday, May 9, 2011

R&R yg sepi...

Sungguh penat laa weekend nih...

Rasa nk tercabut semua.. 

Hari sabtu, pagi2 bangun g pasar tani.. nk beli itu ini sumer en Ayah xbg sbb dia kata duk NILAI.. so xyah beli pape... bkn masak pon...

Oke fine....

Lepas g pasar.. balik umah.. tunggu En Ayah g jumpa kawan dia kot... so we are baring2 n golek2 kat umah... sampai En Ayah balik @12 pm... then dia soh terus siap .. eh2... suka dia jek...

tp xjadi gerak agi... sbb my PIL kata nk  g SHAH ALAM.. .so kitorg pon tunggu laaa kat umah...

Dalam kul 1 diorg ckp dh gerak ke Shah Alam... so kitorg solat laa dulu sblm gerak... alang2 dh nk masuk ZuHuR..

Then, lepas solat baru gerak gi Shah Alam...  pastu.. duk, makan2... then gi Laman Seri plak...

Duk lepak2 agi.. pastu gerak g KAJANG plak...

duk Kajang sampai kul 10 kot... gerak ke NILAI pulak.... pengsan dlm keta bebdk nih...

Abis citer hari Sabtu...

Hari Ahad... bangun pagi... mandi..... dan siap2 kan bebdk 3 org tu....

pastu... tengok2 kan sbb Cik Su pindah umah... TOLONG tengok jek.. nk tolong lain mmg xdapek laaa... ngan bebdk nih... adoiyaiii...

petang... siap2 nk balik... sbb Ki ngan Tok nk blk kampung... hantar diorg kat LCCT...  

pastu kitorg pon blk umah...

On d way... nk blk.. singgah solat... tetiba jumpa R&R Seri Kembangan kot... singgah la situ jap... tp, mmg pelikssss yg amat.. sbb R&R tu sunyi giler....

Xde ramai org pon kat situ... setahu aku laa kalau namanye R&R mesti laa ada org... ni.. gi SURAU.. kosong.... g TOILET pon kosong... xde orang...

Masa tgh sembhyg tu... huhu... aku cam berdebar2 gak... xtau pesal... leh plak masa pakai telekung rasa cam ada menda lalu laa.. huishhh... rasa nk kuar je cpt2.... pastu tgk KUCING kat dlm tu elok jek tidooo... ok laa kot kucing tu teman... miahahaha.. tp dlm hati ni... mcm2 dh aku ckp.....

Lepas solat... aku ckp laa kat en Ayah.. pelik la R&R ni... surau pon sunyi sepi jek....

Pastu dia ckp... "hehe.. org ckp.. surau kat sini ada antu bertenggek kat cermin atas tu............. malas nk ckp tadi, konpom xnk pegi kang...."

HUWAAAAA.... Bengong tak???? Patut laa aku rasa seriau jek.... aku terus jek baca ayat kursi xhenti-henti sampai umah.....

dh tau ada hantu gi singgah gak surau kat situ wat pe????? sib baik xjumpa.... tobat dh aku xnk gi surau tu.... tapi mmg betul tau... amat menyeramkan..........

SENGALLLLL tau!!!

2 comments:

sufii said...

haha..agaknye sebab tuh senyap sunyi sebab org tau ade antu kot..hubby along malas nak cari tmpt len lah tu..biasa ler org laki kan macho..tp x kan hantu boleh duk dlm surau ek..

Mama HH said...

uwaaa... mmg pon dia malas nk benti tpt lain.. mana yg dia jumpa je... antu tu dok atas cermin surau tu.. dia ckp laaa.. huhuhu...