Monday, April 11, 2011

Dia Pergi Lagi...

Huhuhu...

Minggu ke 3.... Saya dh letey dh nk mengeluh....
hahaha.. akhirnya saya dh menjadi seorang yg berjiwa KENTAL... kentalkah???

Hehehe... terpaksa laa mengentalkan diri... xpe.. xpe.. Anggap ini semua satu cabaran hidup...

Akhirnya... anak2 saya pon dh makin oke... saya pon rasa dh semakin stabil menjaga 3 orang budak kecik tanpa bapanye di hari bekerja.... fuhhhh....

Dan bermula lagi laa saya kena cari makanan ringan??? (sungguh xberkhasiat).. sebagai alat untuk melekakan diorg dlm perjalanan yg amat jauh tu... (padahal 15 minit jek)... tp dek kerana nk kena melayan pangai sorang2... perjalanan itu akan menjadi sehingga 30 ke 45 minit... 

Nak wat camne kan.. Ayah diorg g Kerja... kalau g meronggeng.. memang Wa tibai jek bila dia balik umah... (sungguh durhaka...!) Hehehe... alaa.. paling teruk pon.. wa pot pet pot pet sensorang... sbb kalau dia dengar nnt wa yg kena bebel balik.... MENCIKKKKK!!!

Sila balik cepat ye mr Hubby... a.k.a. Ayah HH...

Selamat ulangtahun kelahiran yg ke 32... Ingat sket.. umur makin byk dah... Uban pon I tgk dh penuh jek atas kepala.... SO... Xhingat2???!! Hehehe....

Semoga Allah murahkan rezki kita dan permudahkan jalan hidup kita... Insya'allah...

No comments: