Thursday, April 14, 2011

ASTRO... oh ASTRO

Kat sini.. saya nk komplen!!!

Hari tu, staff dia bukan main agi.. call saya ayat manisssssssssss punye...

'Kami nk bg promotion, sbb u pengguna setia ASTRO kejadah laa semua kan??'

Promotion cuma tambah RM30 untuk dapatkan pakej MOVIE then u akan dpt pakej PERCUMA - Variety.

Harga ini tidak akan ditambah sampai bila-bila.

Kami bagi testing sehingga 14 Mac, then kalau u agree u boleh teruskan... If not u boleh terminate dan guna semula Pakej yg asal.

Dan saya tanye berkali-kali dia kata... Oke.. saya setuju sbb itu je.. kena tambah 30 hinggit dan saya dapat Movie + Variety pakej... offer untuk pelanggan lama ASTRO sahaja!!!

Dan semalam, baru berangan nk tgk MASTERCHEF US.. then, dh xde disubscribe...

Bila call dia ckp tempoh sbln dh abis so channel tu telah diterminate!!!

Hello... Aritu ckp lain..pesal skrg ckp lain... Mslhnye.. dh 2 bulan.. nape smlm ckp dh cukup sebln preview tu????!!!  masa offer tu siap nk soh tambah MUSTIKA pakej dan akan dpt channel NEWS percuma.... XCAKAP PONNNNNNN Untuk sebulan je PREVIEW!!!!!

Kalau camni.. aci kan wat tuntutan tribunal PENGGUNA???  sakit ati.....

Segala promotion yg staff dia OFFER tu.. xyah laa percaya... Lenkali kena mintak ayat bertulis!!!! Dia mmg xckp pon preview sbln ke hape.... Dia ckp lain... at last jadi lain...  Memang pengajaran untuk diriku ini!!! Huh geram laa!!

Yang Benar, Pelanggan ASTRO yang tertipu...!!!

No comments: