Friday, March 18, 2011

Anak dara masam....

Anak dara saya mmg susah nak senyum kalau di luar kawasan rumah....

Dalam rumah je leh dengar sore dia.. dia jerit-jerit.... dia joget-joget.... dia sengih-sengih...

Kalau kat luar umah.... AUTOMATICALLY... muka dia masam... senyum pon xmoh...

sore jgn harap laaa... dia akan wat bodoooooo jek.. pastu mula laa sembam muka kat mama dia....

Ni pemalu ke hape ek namanyeeee...???
Omaknye je lelebih sonyum.. .dia wat muka masyammmm jek!

Ngikut ramalan... ni adalah merupakan... turun temurun dari ayahnyeeee...hahahaha... 

Ayah dia kat luar kan camtu... muka masam jek... nk senyum pon susah..

Tengok... kan dh menurun...

Yang ni dia senyum dalam paksaan.... hahaha.. .tu yg ala2 camtu tu... tp ok laaa hihi... Nak dpt gambo dia senyum.... ado ke??? nnt laa check balik kalu adooo.. ghaso... cam xdo..haishhhh...

Tp, cuba tgk abang-abangnye... amat murah dengan senyuman dan sangat laaaa peramah nyee.. opss.. yg peramah tu Haikal.. Haris pon xbrape nk peramah... tp kalau amik gambo tu ada laa gak nk senyum nyee...

I Love this picture very much wpon anak dara tu xmoh senyummmmmm... leteyy!!!

2 comments:

Cinta Madu said...

alaaaaaa, comelnya hani dah besar! kalau azu dukung nconfirm hani senyum lebar2! hihi

Mama HH said...

ye ke azu... try tgk.. hehehe... kalau berjaya membuat dia tersenyum riang... akak banjer azu makan..miahahah