Thursday, February 24, 2011

Mimpi...

Saya mimpi....

Saya bersalin... tapi saya xtau saya peknen... then saya selamat melahirkan seorang bayi....
siap kesian kan Hani dalam mimpi tu.. sbb Mama xtau bila nye Mama peknen... Alih2 dapat adik untuk Hani...

tetapi, ada sorang lagi baby inside... lom mahu keluar.... siap pk nk induce je nk soh baby kuar terus... tapi, baby sedap je duk dalam... risau gak.. xcukup air ketuban ke hape... Sangat horror laaa itu mimpi...

Then, dh subuh... saya bangun, tgk anak saya... Haikal and Hani je disisi... heheh.. Haris tido sendiri dah...

APA Maksud nye ek???


Adehh... mcm2 plak mimpi nih... Mainan perasaan sungguh...!!

5 comments:

baincardin said...

Salam.

Subhanallah! Adakah kita mampu hidup beramal lebih daripada 900 tahun? Jom kita hayatinya bersama. :)

sufii said...

hai long..mimpi ni rasa2 mcm dpt baby twin ni..bestkan..su pernah mimpi gak sblm mengandung..alih2 lepas tu rau mengandung..so tak lama la 2..hehe..best2 kalu twin:-)

Mama HH said...

alamak ye ke? hehe.. takde dlm perancangan ni..maklumla..yg 2 org tu kecik agi..

Ann Azies said...

hehe tandanya nak hani nak dapat adik la tu.. jom la saing ngan ann.. hehehe

Mama HH said...

xsempat dh ann.... hehe.. ann dh nk bersalin...