Friday, November 12, 2010

Manusia Jarang BERSYUKUR!

wahhh.. cam bagus je tajuk.. hihih...

Ye laa kita mmg jarang bersyukur... ada je yg kita kesalkan... dan keluhkan...
Bila hujan kita mengeluh.. apsallaa asyik hujan... Bila panas kita mengeluh gak.. Nape laa panas sangat nih... 

Sebagai pekerja.. kita mengeluh.. kenapalah boss aku xnk naikkan gaji.. bagi kerja banyak2... mcm2 lagi...

tapi sebagai boss pun kena gak bersyukur.. .dpt pekerja yg boleh membuat kerja2 mereka.. betul tak? kalau takde pekerja dia.. mampukah boss tu nk siapkan semua kerja2 yang ado tu..

eh apa laa yg aku merepek pepagi nih... tetiba jek bukak topik gini.. huhuhu.. .aku ngantuk sebenarnye... dan agak xbrape ada mood nk buat keja memandangkan ramainye yg nk benti keje... dan menjadikan kerja aku menimbun2 plak... huhuhu....

xpe laa yg penting.. BERSYUKUR! sbb ada kerja... ALHAMDULILLAH.. mungkin ini ujian ALLAH... ALLAH menguji pun ikut kemampuan hambanya.. Insya'allah aku mampu lalui semua itu...

No comments: