Wednesday, June 9, 2010

Ter'Hiris'..

Boleh ek main hiris-hiris?

Sian one of my fren... Dia bersalin di satu hospital 'tuttttt'..

Kat situ.. pakai doktor pelatih.. 

Dh laa operate... Leh plak terhiris pundi kencing...

Ish... ngeri laa!!

Pastu makan masa berjam2 plak tu.. sampai ubat bius pon dh abissss... 

Dengan bleeding nye.. alih2 doktor tu xleh buat... kena call plak doktor pakar...

pastu.. kena tunggu plak doktor pakar tu datang..

Weih korang nih!! Nyawa weih.. nyawa orang buat memain...

Sebab tu laa saya takut gi spital tuttttttt.. Tapi Alhamdulillah aritu saya bersalin secara normal..

tapi...

saya rasa dia jahit xberapa kemas laaa... xmcm saya bersalin kat tpt biasa saya bersalin aritu... huh!

Kita mmg bayar murah kat hospital tutttttt.. tapi jangan laa buat main-main kat nyawa orang..

Kang bila kita cakap.. xboley.. nama jek demokrasi.. tapi cakap sumer kena tapis yeaaaa...

2 comments:

Cinta Madu said...

aichh, ngeri nya along! xnak bersalin lah bila dah kawin nnt. suruh suami je yg bersalin! hoho

Mama HH said...

ha.. ok gak tu... along pon ada soh gak... tp asben along xnk.. tau ngeri!!