Thursday, June 10, 2010

MILELEA


Huhu..

Dh masuk bulan ke 3 laa kiranye minum menda alah nih... tapi.. xtau laa ada perubahan ke tak... sbb xikut peraturan sangat...

Payah sket nk minum menda organik nih... Dh goncang2 kena minum terus... nanti kita citer ye kebaikkan minum nye... dan efek2 yg diperoleh masa memula minum...

Tapi tu laa i ni tgh susukan baby.. so bila i minum mmg efek pon ada kat baby gak... masa memula minum, air kencing baby pon ikut kaler ijau... pelik gak memula tu.. pastu try laa xminum sehari.. elok plak kencing dia.. pastu.. bila minum balik mmg kencing dia kaler ijau... tapi.. skrg dh oke dah.. masa memula dulu je laaa..


Oo lagi satu xde laa minum organik tu semata... campur dengan organik epal nk bagi rasa dia lain sket... kalau tak ada yg rasa minum air rumput.. tu pon minum rasa nk terbelahak... 

Dh 2 3 org minum kat opis... yg sorang tu dh turun 13 kg oke?? Tapi dia ikut dia punye tips laa dengan puasa.. puasa tu puasa makan jek.. tp kena minum menda alah nih laa sehari..ke beberapa hari...



Selain dari minum organik dia... Aku minum gak soya organik dia.. cuma sekarang xsempat sangat nk minum... huhu...byk tul menda nk buat balik umah... kejar anak.. eh xde laa kejar pon.. hehehe... jaga anak.. yg sorang nk susu... sorang lagi pon meraung2 nk susu...huh... Letey gak rupanye anak rapat yeee..

Adoiii malam ni rasa xsihat ngat laa.. cam nk demam ada... sakit perot ada.... alhamdulillah Hani dgn Haikal dh tidoo..

Haris gi ikut ayah main badminton... 

Sedang cuba merapatkan diorg ber2... Biarlah dia rapat dgn ayahnya... Ayah nya garang beno!

No comments: