Saturday, May 15, 2010

Rindu ADAM dan AMANI

Pasni mesti rindu laaa kat ADAM ngan AMANI yg comel tu..

AMANI tu nama betul dia MIA SARA... cute giler laaa budak sorang tu... huhu... Masa peknen dulu xsempat nk kenan dengan AMANI tu... hik..hik... kalau tak dapat mata... dapat rambut pon jadik laa..hahaha..

Cian masa dia kena marah ngan Dani lepas dia tanye pesal Dani marah Papa dia... Dah laa siap tunjal2 agi tu... Ish.. kalau aku laa jadik mak AMANI masa tu.. Aku tunjal balik kepala Dani tu.. Depan kita bukan main baik.. belakang... camtu dia buat kat anak kita... HUH!  Dengan anak dia sendiri pon dia xlayan.. ni kan pulak anak orang kan?? Kat situ pon kita dh tau dh ati budi lelaki cemana.... So xyah caya la kalau dia kata dia leh jaga anak kita.. sedangkan anak dia pon xterjaga oke???

Oke la will be missing you laa Amani...n ADAM... bkn Sein ek.. sbb xdpt dh tengok lelaki baik yang nk jaga isteri dan anaknya.. Dan yang boleh menitiskan airmata sebab nk pertahankan rumahtangga.. huhu... Mana nak cari ADAM ye??? Gambar Adam dengan Amani xde plak.. yg jumpa gambar Maya ngan Amani.. jadik laa..

No comments: