Wednesday, May 26, 2010

IMAM MUDA

Lama xapdet...

Semalam layan IMAM MUDA - Ujian. Tengok orang-orang yg pi audition IMAM Muda.. Macam-macam jenis orang je.. tapi bagusla diorg tu nk pegi uji bakat rancangan camnih... tapi, xramai laa sangat macam org g audition Akademi Fantasia ke.. Mentor ke.. eh en Asmawi Ani xnk masuk ke rancangan IMAM Muda? hehe..

Yang kelako tu ada sorang tu tgh baca fatihah nk pitam lak... hehe.. mesti panik giler laa tu.. tapi pape pon.. bagus gak laa diorg wat rancangan ni.. asik buat rancangan menyanyi jek.. sian sorang mamat yg penah jadi imam terawikh 2 thn berturut-turut kat Masjid Negara xdapat join rancangan nih.. Hehe.. yg xpaham tu pesal laa dia xpuas ati xdpt join... sah2 laa dh jadi imam dh pon... 

Semalam tgh layan Imam muda ni ada iklan.. so tukar laa jap channel TV3 sbb nk tgk SyahJihan... En Ayah marah laa plak, "AF tgk.. Imam Muda xnak tengok"... Dan pe lagi.. terus je jawab balik.. "Iklan ar Ayah!"
Ye laa.. ye laa pasni tetiap Jumaat pukul 9.00 malam kita layan IMAM MUDA ye ayah.. Jangan ayah pi main badminton sudah!

No comments: