Wednesday, May 12, 2010

Ada ke lelaki cam ADAM?

Ada ke?? Ada ke???

Yang boleh sabar tengok wife dia pegang tangan, peluk2 dengan pakwe lama.. Pastu siap kena tangkap agi ngan pakwe dia...

Ya Allah sabarnye... Bukan dah kategori 'DAYUS' ke sampai dh kena tangkap pon xbuat pape agi...Sabar ada batas laaa en Adam oi!! Fuh... kalau lelaki lain tu.. xtau laa mau bini dia pon dh dia xngaku bini.. sesilap kena cerai plak....

Tapi ye laa.. maybe dlm dunia realiti mmg ada kot... kita tak tau.. hati orang.. Sabar orang tahap mana... kan?

Kalau laa dapat asben cam Adam nih... Bahagianye laaa hidup aku..! Dia tolong masak.. tolong jaga anak.. Tapi.. tu laa.. Allah tu Maha Adil.. Dapat sorang yg boleh tolong-tolong.. sorang lagi mesti pemalas... ataupon xnak buat langsung... Sepatutnya.. tolong menolong laa bekerjasama...

Xbersyukur ke aku?? Bila aku harap asben cam Adam tu ek?? xde laa xbersyukur.. tapi aku harap laki aku jadi la cam Adam tu.. penat tgk ADAMAYA hari-hari.. puji-puji Adam hari2.. ingat paham laa soh berubah... HARAM!!!

Huhu.. sorry laa ni entry Bengang + Sakit Hati + Makan Hati...Huwaaaa... :((

2 comments:

Cinta Madu said...

hahaa. azu nak suami macam adam juga. tapi sayang, tak pernah ajak isteri solat pun. tiap kali dia solat, dia biar je isteri tidur. macam mana isteri tak jadi nusyuz. haihh. *amboih, pandai-pandai je azu ni. hahaa.

JuJue said...

laki aku ok kot..kalo aku peluk peluk exboypren. sebabbb laki aku pon minatt kat exboypren makk tuh. BRAD PITTTT!!!