Sunday, November 29, 2009

Salam Aidiladha

 MALAM RAYA

Huhu.. okeh.. malam raya... (hikhikhik) di kala takbir raya berkumandang di radio...(nak sedih ke wat xreti jek?) hahaha.. hantar my SIL kat Hentian Putra.. diorg nk blk kampung....diorg blk cuti lama gak.. sampai ari Selasa..


Kitorg... lepas anto diorg jek.. teruskan perjalanan pulang ke kampung gak... hikhikhik... tp ke Klang je laaa.. byk tul keta malam tu... huhuhu.. sib baik blk Klang jek.. kalau blk T'ganu... adoiyaiiii... ntah laa camne.. dan pukul bape baru sampai...


Sampai Klang pon dh dkt kul 11 gitu.. Nenek ngan atuk cam biasa laa dh titun... Haris pon dh titun dlm keta agi... huhuhu... Satu hari xtido mamat tu.. tu yg bila kuar je Cik Su dgn Cik Ya dia dari keta... terus pengsan... sampai umah nenek.. dh laa mengamuk2 sbb tgh tido kan.. pastu kena kejut lak... 

So, sampai jek umah nenek.. tidooo je laa terus.. esok je laa sambung borak ngan nenek kan Haris? Haikal jek xtidoo lagi... huhuhu.. mmg susah sket dia nk tidoooo kalau selagi dia xngantuk bebetul.... jgn harap laa leh tido kan dia terus..


HARI RAYA


Pagi raya, cam biasa laa bangun, tolong2 masak utk breakfast.. Nenek buat ketupat okeh.. yeayyy... best.. best... then pastu.. siap2 diorg nk g sembhyg raya...


Lepas tu..xde aktiviti... hanya duk kat umah.. sbb masa first day raya ni xramai agi yg wat korban... kul 1 diorg g semayang jumaat lak... pastu.. ari raya tu abis gitu jek..
Memang xkemana... n xbuat pape pon.... hihihi


HARI SABTU


Hari sabtu, kitorg plan nk gi AEON Bukit Tinggi (Jaya Jusco).. nak carikan auntie Bid punye bekas simpan botol yg dia kata ada kat situ byk... Dlm kul 12 kitorg g, sampai sana... bley tak Ayah ckp dia lapar...terus g singgah food court ARENA JJ tu...
Nampak lak kedai WESTERN Food.. tp yg xbesh nye... yg jg tu mamat bangla yg ntah laa tah pape ntah... kita xamik lagi makanan kita order.. dia kata kita dh amik.. pe kejadahnyeeee... sengal tol..!! pastu leh plak dia ckp dia xpaham apa wa cakap... aku ckp lagi teruk dari dia cakap ke pe???


Pastu.. dh abis makan.. round2 dlm JJ.. round2 satu AEON Bukit Tinggi.. Pastu balik laa.. bley plak nk balik tu Mr Hubby pi bg cadangan kat Haris nk gi beli 'CAT'... uwaaa.. sape nk jaga..???? Bley plak dia sepakat dua org... Mama laa jaga.. Kitorg dh beli.. mama laa jaga CAT tu... ampehhhhh laa tu!! Bapak ngan anak sama jek nk ngenakan org...! Huh..


HARI AHAD


Boring day... hehhe.. Mr Hubby sakit perut satu hari.. dan ajak kitorg blk awal... Kul 3 kitorg blk umah... smp umah lam kul 430 gitu... huhuhu..


Abis dh raya.. tu je laa coretan raya kitorg.... xbestkan???

No comments: