Sunday, October 11, 2009

Sawang mawang...

huh.. bersawang sudah...

Xde kesempatan nk update.. sabtu dan ahad yg sibuk.. Sabtu.. waiting for my mum n family... diorg nk dtg raya kat umah ku yg kecil itu... KECIK tapak tangan.. umah flat 4 tingkat ku tadahkan.. hikhikhik...

Cam biasa.. aku buat mana yg sempat je laa.. layan mee bandung... memang kelam kabut aku dibuatnye.. mana nk kemas umah, nk masak.. nk layan si kecik yg tengah melasak... dh laa sumer nak dibuat secara solo... huhuhu... mmg xcukup kaki tangan laa di buatnye...

Mr Hubby??? Hmmm keje laa pe lagi.. letey laa dh ckp my mum nk dtg pon keje sampai ke petang.. at least balik awal sket.. dlm kul 4 ke ok dh.. ni kul 530 baru blk.. my mum n my dad pon dh blk dh.. mmg xjumpa langsung...

My mum dr Shah Alam around kul 1 sampai umah we all dlm kul 3... Jalan jem xhingat kata diorg... nk buek camno... memusim syawal nih.. selagi xabis.. memcm open house org buat... memasing pon nk memenuhi undangan sumer... Aku pon ada undangan harini tp.. dh Mr Hubby keje.. mmg xdapek laa nampaknye.. dh laa blk kul 530.. org pon dh tutup majlis... so mmg whole day kitorg (Aku n anak2 ) duk kat umah je laa...

Yang best.. my mum dtg memenuhi idaman ati ku... YES.. YES... dah lama ku idamkan... Nasi Himpit + Kuah Kacang + Kuah Lodey.. akhirnya... dpt gak makan... maklum je laa raya aritu xdapat.. pastu cam susah jek nk jumpa... n jumpa pon di rumah sendiri dibuat khas oleh IBU tersayang... Thanks IBU.... very the yummy one la! hihihi...

Then my mum duk kat umah kitorg until 5 pm.. Mr Hubby xbalik2 gak.. at last.. My Mum, My Dad and my siblings sumer balik.. Then mula laa aku terasa... Mr Hubby mmg berat sebelah!!!! arghhh!! tensen laa.. kang kalau cakap... mesti aku yg kena balik.!!! Very x adil one!!!! HUH!!! Tensen... tensen...

Oke laa dh tu je nk apdet.. yg pasti.. PUAS HATI dh dapat yg diidamkan.... NEXT..???? IKAN BAKAR kat PASAR DATO' KERAMAT.. bila laa nk dapat merasa ek....

No comments: