Wednesday, October 21, 2009

Kije..kije....

Dah 2 hari cuti.. eh.. silap... MC.. arini tetiba rasa nk gi jumpa doktor tu lagi mintak tambah MC sbb xkebah2 agi pon... Hidung still berair... Tekak still sakit (ni sbb xmkn ubat dia bagi).. n demam.. cam nk tak nak jek kebahnye....

Apsal laaa doktor ni bg ubat dh xpower sangat kat aku... slalu ubat doktor ni skali makan je terus baik... huhuhu... camne ni.. adehhh adehhh... tp kena gi keje gak sbb dh janji ngan user arini...

Mana plak nk cari ubat power sket nih? konpom xdpt.. kalau peknen mmg xdapek laa ubat yg power2 nih... dpt yg ala kadar jek... dan akibatnye mmg lambat sket laa baiknye..

argghhhh sakit tekak...!!!

Tengah layan ''Sumpah Bunian".... Geram laksss aku tengok ELLY MAZLEIN tergedik-gedik... muahahah.. ok gak tu.. slalu berlakon ala2 baik manja2 gitu... kali ni jadik pempuan gediksssss yg memang tergedik-gedik laa ya amat....


Ayah.. belikan laa Haris roti boom... Mama nk tumpang skali ROTI CANAI yg garing nih... apsal laaa asik nk makan roti canai jek keje nye nih.... adehhh gumuksss gak aku ni kang... takat ni xjumpa roti canai yg mmg mengikut selera yg diinginkan lagi nih... mana nk cari ni roti canai yg yummy nih...

No comments: