Friday, July 31, 2009

Jumaat datang lagi...

Alhamdulillah... masih lagi bertemu dengan hari Jumaat... Ya.. mmg kita sentiasa dianugerahi dengan berbagai nikmat di muka bumi ini.. tugas kita cuma menerima dan bersyukur serta menggunakannya dengan sebaiknya... Insya'allah.... Jika kita gunakan dengan baik, maka hasilnya baik... dan jika tidak digunakan dengan cara yang betul.. maka.. padah lah yg kita terima...

Uish.. apa yg saya bebelkan ni? saya pon xpaham.. hahaha.... Saya bersyukur dikurniakan pekerjaan... Tapi yg saya xpaham kenapa gaji saya xdapat lagi.. huwaaa.. huwaaa... camtu kira xbersyukur ke hape? Sebab xtahan laaa oi.. nk bayar gaji bbsitter, duit keta, duit itu, duit ini.. memcm agi nk kena bayar nih... tulun.. tulun...

Dalam setahun mesti ada skali kes camnih... Gaji masuk lambat... mcm saya ni.. dengan asben saya keje satu tempat... mmg sakit laa kan? Nak tunggu gaji dia masuk dulu mmg xde laa.. dh namanye keje satu opis... saya dpt gaji.. dpt la gak dia gaji.. sy xdpt gaji... maknanye? dia pon xdpt laa gaji ye... huhuhu... sedih tul laaa.. camne laa management company saya nih... sedih tau!

Xpela.. saya tetap bersyukur.. mungkin ada hikmah disebaliknya.. wpon sy terpaksa tangguh beli beskut utk HAIKAL.. n beli susu utk HARIS... waaa jgn salah paham.. sy xde laa xbg diorg makan biskut & minum susu.. maksudnye.. sy xleh laa nk shopping bebrg dapur secara sukati mak pak ek.. so kena beli menda2 yg betul-betul penting dulu.. Cam Haris, susu pon dh kurang minum... so bleh diganti dgn milo... cam Haikal plak sy bagi dia makan NESTUM.. cenggitu laa.. hihi..

kay laa sambung wat keje2 umah yg xsiap agi nih.. blk opis.. wat keje umah.. pi opis wat keje opis.. okeh? bley gitu? bleyyyyy... Oh my mum.. I miss you so much.... camno nk blk kampung nih.. nk bg duit kat my mum nih?? Camno?? Camno??? arghhhhh... tensen gue

No comments: