Sunday, June 14, 2009

Weekend



Weekend ni.... xde wat pe pon... bowink sket...

Ari sabtu.. Saya membasuh kesemua baju yg perlu dibasuh... huhuhu... penat wooo... kul 3 petang kitowang kuar... tau gi mana?

CARREFOUR... xtau laa pesal pe mr Abang Ayah suka ngat gi makan situ... hehe.. 'Abang Ayah' tu panggilan Haris kat ayah dia.. tau nape?

Saya kan panggil Asben saya Abang... n Haris pon bahasakan diri dia Abang gak... then sometimes panggil Asben saya.. dia pon rasa terpasan.. kdg² bila dia marah Asben saya pon dia pi panggil Abang... 'Jangan laa kacau Haris, Abang Ayah...' Then bila Asben saya tanye.. dh tu Haris tu Abang apa? Dia jawab, dia Abang Haris, n adik dia.. Adik Haikal...

Best jugak panggil Mr Abang Ayah... Mr Abang Haris, Mr Adik Haikal... Mama nye gak xde geng...!

Then hari ni, we all blik kampung.. muahahaha.. kampung saya di KLANG laa.. hikhikhik.. sy menjenguk ibu dan ayah saya dikampung.. kadang² sy rindu nk jadi bujang balik.. nk duk ngan ibu dan ayah saya... tp.. xbley.. skrg sy dah ada suami dan anak².

Dahla sampai jek.. Ibu & Ayah sy mengajak kitorg sekeluarga join diorg g umah org kawin... huhuhu... ikut jek laa .. MAKCIK yg sendukkan nasi saya tu... ponye laa kedekut..! Adehhh makcik.. saya lapor.... huhuhu.. sesenduk je dia bg saya nasik minyak! Nak mintak tambah saya malu... so sy blah jek amik lauk n makan...

Pas makan, sy punye agenda.. balik laa.. sy ckp laa Adik Haikal nangis nk tidoooooo ... heheh.. then ibunda saya pon soh saya balik dulu.. kitorg pon blk laa umah ibunda kitorg.. tp.. Adik Haikal mmg ngantuk gilooossss... balik, mandi.. n terus.. boommmmm tidooo...

Petang kul 5 Mr Abang Ayah dh ajak balik... huhuhu.. baru ingat nk balik pas maghrib.. xpuas agi bagi diorg main² dengan anak-anak saya... nk buek camno.. kena ikut ckp dia.. kang Mr Abg Ayah majuk.. sapooooo nk pujuk...? kui..kui..kui...

K laa till keyboard meet finger again...

2 comments:

efamaira said...

abang ayah.. hehe.. 1st time efa dengar.. kretip haris bg name tu.. ;D

Mama Hakimi said...

kretip kan anak ku? kekeke...