Tuesday, May 12, 2009

Yeaaa... Menang Giveaway dari My Sewing Corner


Akhirnya... dpt gak... tp coin purse jek...

Alhamdulillah.. kena bersyukur dengan apa yg kita dapat... mana tahu.. mungkin bukan rezeki kita yang tu.. kita dapat rezeki lain dilain masa.. Insya'allah...

Anyway TQ Cik As..

Tapi rezeki lain yg aku dpt ialah.. kengkawan baru.. 

Kalau tak aku xbertambah kawan kan Efa

Takpe.. lenkali cuba lagi dengan Cik As... Bulan depan ye Cik As? hehehe... Sape nak beli TOTEBAG yg cun dan menawan leh laa gi kat blog CIK AS.. Cantik² totebag Cik As buat... harga pon leh tahan gak.. xde laa mahal.. hehe.. tul tak Cik As..

3 comments:

Wan Anis Sorfina said...

Tahniah3!

efamairacorner said...

aiseh mama hakimi lupe lak nak ucap tahniah.. congrate congrate congrate!!!!.. tak pe mama hakimi Cik As ckp nati dia wat giveaway tu lagi kan.. leh try lagik.. efa cam nak try gak tp kan nati takut Cik As ckp efa muke tak malu lak dh dpt nak try lagik.. ngeh ngeh ngeh... anyway mama hakimi thanks la yea sbb link kan blog efa cam promote gitu.. efa suke bangaaatttt... thanks..

Mama Hakimi said...

Kak Wan : tq..tq..

Efa : promote soh g tgk blog efa laa.. hehehe